Advertisement

اخبار افغانستان ولایت سرپل - از انفجار ماین در ولایت سرپل جلوگیری شد | خبرگزاری شیعیان ... - بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی.

اخبار افغانستان ولایت سرپل - از انفجار ماین در ولایت سرپل جلوگیری شد | خبرگزاری شیعیان ... - بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی.. اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان به دنبال سقوط مراکز ولایت‌های جوزجان، قندوز، سرپل و تخار در شمال و شمال‌شرق کشور، مارشال عبدالرشید دوستم. برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای. سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند. مارشال عبدالرشید دوستم، که به تازه‌گی برای سرکوب طالبان به ولایت بلخ رفته است در اظهاراتی گفت که طالبان هرباری که به خاشه، کمیدین مشهور کندهاری از سوی افراد ناشناس تیرباران شد. کنترل ولایت سرپل در استان صیاد واقع در شمال افغانستان به دست طالبان افتاد.

در یک هفته اخیر جنگجویان این گروه بخش‌ هایی از مراکز ولایات جوزجان، سرپل، سمنگان، کندز و تخار فهرست اخبار. به هدفمان در افغانستان رسیدیم. اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان به دنبال سقوط مراکز ولایت‌های جوزجان، قندوز، سرپل و تخار در شمال و شمال‌شرق کشور، مارشال عبدالرشید دوستم. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند. زلزله نسبتا شدید، تهران را لرزاند.

بهره برداری 30 پروژه انکشافی در ولایت سرپل | ودصم
بهره برداری 30 پروژه انکشافی در ولایت سرپل | ودصم from dari.wadsam.com
تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی برای افغانستان. یکی از اعضای جدا شده طالبان از نشست مهم افراد مهم طالبان و القاعده در والسوالی گرمسیر ولایت هلمند خبر داده است… ولایت وردک یکی از ولایات واقع در شرق مرکزی افغانستان است که حدود ۵۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز سَمَنگان یکی از ۳۴ ولایت (استان) افغانستان است. طالبان می گویند که تا پایان روند انتقال، امنیت شهر کابل به طرف مقابل بستگی دارد. «این روند ادامه دارد و قرار است تا فردا تعدادی از والی های دیگر نیز در ولایت های مختلف افغانستان از سوی عبدالله عبدالله معرفی. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. برای جلوگیری از ویرانی کابل و خونریزی رفتم.

با زور وارد کابل نمی‌شویم.

ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال افغانستان انتقاد کرد. سیاست بایدن در افغانستان یکی از بزرگترین شکستها در تاریخ آمریکاست. اولین واکنش ظریف به تحولات افغانستان. زلزله نسبتا شدید، تهران را لرزاند. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. جنایت با یک نوعروس باردار در ولایت سرپل. از تصمیمم در مورد خروج نیرو ها از افغانستان پشیمان نیستم. منابع محلی در ولایت نیمروز در جنوب غرب افغانستان اعلام کردند که شهرستان «کنگ» چهارمین شهرستانی است که در حملات طالبان سقوط کرده انفجار مهیب در نزدیکی منزل وزیر دفاع افغانستان در مرکز کابل/ سقوط ولایت هلمند. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی برای افغانستان. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد. با اشتراک در خبرنامه هر روز خلاصه اخبار، گزارش و مطالب را در ایمیل تان دریافت کنید. کابل 17 اسد باختر رییس کمیسیون مبارزه با فساد اداری می گوید افغانستان در رده بندی جهانی نهاد شفافیت، ۸ پله صعود کرده. آماده باش جمعیت هلال احمر قم در پی وقوع زلزله در تهران.

برای جلوگیری از ویرانی کابل و خونریزی رفتم. جوزجان در گذشته به ناحیه‌ای وسیع گفته می‌شده که شامل ولایت‌های جوزجان، سرپل و فاریاب. سیاست بایدن در افغانستان یکی از بزرگترین شکستها در تاریخ آمریکاست. در پی حمله ی طالبان تمام مقامات ملکی و نظامی این ولایت به طالبان تسلیم شده اند و شهر میمنه به دست طالبان سقوط. کنترل ولایت سرپل در استان صیاد واقع در شمال افغانستان به دست طالبان افتاد.

ولایت سرپل یکی از ولایات زیبای افغانستان که دارای هفت ...
ولایت سرپل یکی از ولایات زیبای افغانستان که دارای هفت ... from atis.af
سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند. مرکزهای ولایت‌های کندهار، هلمند و زابل نیز به دست طالبان افتادند. در پی حمله ی طالبان تمام مقامات ملکی و نظامی این ولایت به طالبان تسلیم شده اند و شهر میمنه به دست طالبان سقوط. مسوولان امنیتی در ولایت کندهار تأیید می‌کنند که نظرمحمد، مشهور به خاشه. برای جلوگیری از ویرانی کابل و خونریزی رفتم. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. در اوج درگیری‌ ها در شمال، غنی به ولایت بلخ سفر کرد. طرح اسکان موقت اتباع افغان در سه ولایت مرزی اجرا می‌شود.

افغانستان در بخش مبارزه با فساد اداری به وجه احسن پیشرفت کرده است.

اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان. از تصمیمم در مورد خروج نیرو ها از افغانستان پشیمان نیستم. کنترل ولایت سرپل در استان صیاد واقع در شمال افغانستان به دست طالبان افتاد. در پی حمله ی طالبان تمام مقامات ملکی و نظامی این ولایت به طالبان تسلیم شده اند و شهر میمنه به دست طالبان سقوط. در نشستی در شمال افغانستان تصمیم گرفته شد یک مرکز فرماندهی واحد در دفتر والی بلخ ایجاد شود، و سپاه ۲۰۹ شاهین در این ولایت تمام تجهیزات موجود را در اختیار نیروهای مردمی قرار. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. امید میثم به دویچه وله گفت: و بیشتر در حوزه‌های سیاست،اجتماع،جوانان،گزارش و اخبار مطلب منتشر مینماید. جنایت با یک نوعروس باردار در ولایت سرپل. مرکز این استان شهر آیبک است. وزیر خارجه آمریکا همزمان با سقوط سریالی مراکز ولایت‌ها توسط طالبان، وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت‌وگو کرد. جدیدترین قیمت گوشت در بازار (۱۴۰۰/۵/۲۵).

برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای. و بیشتر در حوزه‌های سیاست،اجتماع،جوانان،گزارش و اخبار مطلب منتشر مینماید. سرپل ولایتی است که عبدالرشید دوستم یکی از متحدان تیم ثبات و همگرایی در آن از نفوذ گسترده ای برخوردار است. جدیدترین قیمت گوشت در بازار (۱۴۰۰/۵/۲۵). منابع محلی در ولایت(استان) پروان می‌گویند که کاروان نظامیان خارجی در بخش هایی از شهر چاریکار مرکز این ولایت هدف حمله انتحاری قرار صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان اعلام کرده‌اند که در پنج سال گذشته، آمار.

تصویر/ آتش زدن یک مکتب در ولایت سرپل توسط طالبان
تصویر/ آتش زدن یک مکتب در ولایت سرپل توسط طالبان from ariananews.co
مرکز این استان شهر آیبک است. مارشال عبدالرشید دوستم، که به تازه‌گی برای سرکوب طالبان به ولایت بلخ رفته است در اظهاراتی گفت که طالبان هرباری که به خاشه، کمیدین مشهور کندهاری از سوی افراد ناشناس تیرباران شد. ۱۵ ولسوالی (بلخ، چارپولک، چارکنت، چمتال، خلم، دولت آباد، دهدادی، زاری، شورتپه، شولگره، کشنده، کلدار. برای جلوگیری از ویرانی کابل و خونریزی رفتم. از تصمیمم در مورد خروج نیرو ها از افغانستان پشیمان نیستم. زلزله نسبتا شدید، تهران را لرزاند. مرکزهای ولایت‌های کندهار، هلمند و زابل نیز به دست طالبان افتادند. در ۳۴ ولایت افغانستان به تعداد ۳۶۴ ولسوالی موجود میباشد.

اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان به دنبال سقوط مراکز ولایت‌های جوزجان، قندوز، سرپل و تخار در شمال و شمال‌شرق کشور، مارشال عبدالرشید دوستم.

تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی برای افغانستان. انفجاری مهیبی لحظات پیش کابل پایتخت. یکی از اعضای جدا شده طالبان از نشست مهم افراد مهم طالبان و القاعده در والسوالی گرمسیر ولایت هلمند خبر داده است… 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. در ۳۴ ولایت افغانستان به تعداد ۳۶۴ ولسوالی موجود میباشد. کابل 17 اسد باختر رییس کمیسیون مبارزه با فساد اداری می گوید افغانستان در رده بندی جهانی نهاد شفافیت، ۸ پله صعود کرده. رییس کمیسیون مبارزه با فساد اداری : اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. منابع محلی در ولایت نیمروز در جنوب غرب افغانستان اعلام کردند که شهرستان «کنگ» چهارمین شهرستانی است که در حملات طالبان سقوط کرده انفجار مهیب در نزدیکی منزل وزیر دفاع افغانستان در مرکز کابل/ سقوط ولایت هلمند. جنایت با یک نوعروس باردار در ولایت سرپل. جدیدترین قیمت گوشت در بازار (۱۴۰۰/۵/۲۵). روزنامه اطلاعات روز در سال 1390 خورشیدی در کابل بنیان گذاری شد.

اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان اخبار افغانستان. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه.

Posting Komentar

0 Komentar